13 marca 2015

Słodycze ze stewią

        Otrzymałam wczoraj zamówione na stronie Stewiarnia próbki czekoladek słodzonych stewią. Przyznam, że jestem mile zaskoczona. Zjadłam je razem z dzieciakami i nie zauważyliśmy różnicy w smaku w porównaniu z czekoladami słodzonymi cukrem. W przesyłce znalazła się równeż saszetka stewii w kryształkach, która od razu wylądowała w szklance herbaty syna. Jak dla niego była za mało słodka, ale nie zmieniła smaku. Sama herbaty nie słodzę, ale spróbowałam i mogę potwierdzić, że można zamienić cukier na stewię bez wyraźnej różnicy w smaku. O zaletach stewii pisałam TUTAJ. Moja roślinka niestety nie przetrwała lata w ogródku ... Swoją drogą nie sądziłam, że można kupić tyle różnych słodyczy ze stewią - kolorowe lizaki i cukierki, batony, kremy czekoladowe, crunchy. Każdy znajdzie coś dla siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz